zondag 25 maart 2018

geen goed gevoel

Maandag kan ik weer ergens een vitrinekast gaan ophalen voor 10 € ( voor de stichting / garageverkoop ) om er dingetjes in te zetten,  ik ben nu op het moment al een aantal weken bezig om vitrinekasten "op te sparen"
( betaald van mijn eigen geld, want de Stichting is meestal blut ) "geen kapitaal "
is ook niet erg want het is allemaal MIJN hobby...

het is allemaal commercieel gezien niet echt slim wat ik allemaal doe, maar daar in tegen wil ik ook niet commercieel bezig zijn.....
niet met mn kunst en ook niet met mn winkeltje....
er zo vandaag iemand komen om mijn Ray-Ban zonnebril te kopen, hij zou hier rond 17:00 zijn, maar omdat ik het niet echt vertrouwde ben ik buiten in mijn voortuin gaan zitten wachten, toen hij er na 17:30 nog niet was heb ik gemaild dat rond 17:00 niet rond 17:30 is, en toen ben ik weg gegaan...


ik verkoop liever niets als ik daar geen goed gevoel bij heb.

Aanvulling ( zondag ) :ik kreeg vandaag via MP een berichtje of ik de zonnebril op wilde sturen naar "verwegistan" ( ergens int Oostblok ) "ja doei"... "echt niet".....
een van de voordelen ? van mijn stoornis is dat ik ALTIJD achterdochtig ben...
dat kost mij veel "eenzaamheid" maar ook veel bescherming.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox