zaterdag 17 maart 2018

dit soort dingen maken mij blij


De mensen die mij kennen weten dat ik niet lieg als ik zeg dat ik niets om geld geef....
citaat van Herman Brood "ik spaar geen geld, ik spaar mooie momenten"

zolang ik gewoon de dingetjes kan doen die ik graag doe... zoals schilderen, mn kunst, rommelmarkten, en kringloopwinkels, en zo lang ik van mijn budget beheerder mn wekelijkse leefgeld 45 € krijg... voor benzine, boodschappen /  eten, drinken, roken,  mn wekelijkse flesje whisky :-) Dan vind ik alles prima.... Meer moet het niet zijn , niets hebben maakt creatief, en als je niets heb kun je ook niets kwijtraken :-)

eergisteren kreeg ik van Google / youtube enz  te horen dat mijn stichting aangemerkt werd als "non-profit"organisatie, dat bied vele voordelen voor mij... voor de stichting
non-profit want ook mn kunst word verkocht tegen elk redelijk bod.... in naam en ten gunste van de stichting, zodat ik van dat geld weer nieuwe investeringen in verf, doeken en ander materiaal kan stoppen, of spulletjes kan kopen die ik week met een kleine winst kan verkopen

( soms geef ik zelfs dingen gratis weg )  zoals pas geleden, ik verkocht een etalagepop, maar ik had geen 5 € wisselgeld retour, de man zij "laat maar zitten" ik heb die man toen een klein schilderijtje gratis gegeven , te compensatie, en deze week kwam er een jong gezin een badkuip bij mij ophalen "helemaal uit Limburg" ik heb toen dat dochtertje wat edelsteentjes en schelpjes laten uitzoeken, en ik heb dr een nieuwe knuffelbeer gegeven, die had ik nog in mn winkeltje staan :-)
dat soort dingen doen mij goed, dat is mooier en waardevoller dan geld...

"Mijn nieuwe video kanaal" www.dwaalhaas-videos.tk  in /op naam van stichting dwaalhaas ( net als deze Blog... profiteren van de voordelen die Google aan non-profits geeft, ik zet er de ( ook ) gekste filmpjes op ..... "totaal niet zakelijk"  mn dagelijkse leventje..
"Panem et circenses"

Jep .. Eindhoven de Gekste ? 
"laat ze maar lullen"-)
Stichting Dwaalhaas en mijn persoonlijkheidsstoornis ( waar ik veel last van heb ) het valt niet op,  dr is niets aan mij te zien of te merken.... maar toch
"in mijn hoofd"....
ik heb moeite met het aan gaan en onderhouden van sociale contacten en of relaties, dat is ook de rede waarom relaties vaak stuk lopen en waarom ik geen "offline" vrienden en kennissen heb.

ik leef in mijn eigen bubbel,

dankzij mijn stichting / hobbys, mn kunst, mn maandelijkse garageverkoop, rommelmarkten bezigheden enz. krijg ik genoeg ( voor mij  handelbare ) "sociale" interacties, zonder dat ik overladen word met verkeerde "prikkels"( energie ) bezig zijn en bezig blijven, daar draait het ( bij mij ) om
en wat mensen van mij vinden ?
wat ze over mij denken ?
"ze kennen mij niet", ik leef mijn eigen leven...en daar val ik niemand mee lastig....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox