zaterdag 30 december 2017

15 dozen rommelmarkt spullen


ik mocht hier in de buurt net 15 dozen rommelmarkt spullen gratis gaan afhalen, en dat komt goed uit, want volgende week zaterdag 6 januari is het weer de 1e zatedag van de maand, dan heb ik weer garageverkoop en dan mogen al deze spullen zo goed als gratis weer weg...

ik heb aan deze spullen niets meer te hoeven ïnvesteren dan, tijd, een beetje benzine en ruimte in mn winkeltje, dus alles wat ik er voor krijg is goed

PS . er zaten ook 2 dozen schilderijtjes, lijsten pannen, een koffiezetapparaat knutselmateriaal en borden bij, die kan ik natuurlijk weer voor mezelf gebruiken want borden en pannen had ik niet veel meer en mn koffiezetapparaat was aan vervanging toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox