zondag 9 juli 2017

zaterdag gekregen, 2 spijkerbroekken

(maat 30 /34, dus voor eigen gebruik) als ik kleding voor mezelf koop....
dan koop ik het nooit "nieuw" dat gaat nou eenmaal niet als je van 45 € per week alles moet betalen
heel soms ( als ik echt niets fatsoenlijks meer heb ) dan kijk ik in de kringloopwinkels...

( Ook voor schoenen maat 41 / 42 ) ik geef helemaal niets om uiterlijk, mode of kleding,
maar als ik dan net als afgelopen zaterdag ( spijkerbroeken ) of andere passende kleding ( in mijn stijl ) krijg, dan ben ik er weel heel dankbaar / blij mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox