donderdag 20 juli 2017

vandaag gekregen voor de Stichting

maandelijkse garageverkoop www.edison39.nl TBV inkoop verf & kunst benodigdheden
een doos vol CD's ik moet die nog wel eerst even allemaal nakijken en uitzoeken, want er mogen geen zelf opgenomen kopieën cd's / dvd's tussen zitten, want dat is verboden...

als ze er wel tussen zitten, dan is dat niet erg, dan kan ik die gebruiken in 1 of ander"kunstproject"

Ik kreeg ook deze 2 grote RC wagens, ik moet ze nog wel ff schoonmaken, en bij de blauwe ontbreekt het achterwiel, hoe dan ook... "de Stichting kan ( bijna ) alles gebruiken...

ALLE DONATIES, word voorzien van een oranje stikker en mogen tijdens de maandelijkse garageverkoop weg tegen elk REDELIJK bod, Stichting Dwaalhaas ( & Dwaalhaas Art ) is NON-PROFIT, ongesubsidieerd en niet commercieel. het is allemaal hobby, bezig zijn, en bezig blijven. open boekhouding ( inkomsten / uitgave )

BEDANKT !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox