zaterdag 24 maart 2018

Deze week gekregen

boeken, 3 potjes verf en een stapeltje laminaat staaltjes..
boeken zijn voor de stichting helaas altijd moeilijk te verkopen, maar mocht dat niet lukken, dan ga ik ze verwerken in een "kunst-project"
ik heb daar zelfs al ideeën over  :-)

verf, dat komt altijd van pas, alle kleuren en alle soorten...

en de laminaat staaltjes ?
YES.... !
ik heb het komende week heel druk ivm met mijn expo / open atelier op 1 en 2 april, maar tussendoor ( en daarna ) ben ik op zoek naar een oude waswringer....  en ga ik ook nog een linoleum snij-setje kopen bij Lucas of  Van Beek
want met dat linoleum / laminaat kan ik dingen maken / doen wat ik tot nu toe nog niet eerder gedaan of gemaakt heb....  😉 "spannend dus"... tja "bezig zijn en bezig blijven" daar gaat het om, En ik kan alles (her) gebruiken, daar ben ik creatief genoeg voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox