maandag 26 maart 2018

2 boekenrekken...

die mag ik vanavond gratis op gaan halen..
( ook voor mijn "winkeltje"/ garageverkoop www.edison39.nl )
om er dingen in te gaan zetten...

hoe meer en vaker ik nu daar in "mijn hok"-)  aan het werken en veranderen ben, met die vitrinekasten, rekken enz...
hoe meer dat ik het ga zien als "verzamelplaats" voor dingen die ik zelf mooi en leuk vind, waar ik door al die schilderijen en beschilderde objecten in mn woning geen plaats voor heb.

maf is het wel, mijn woning zou een woning moeten zijn en geen "werkplaats" of atelier, maar niets in mijn leven kan kennelijk "normaal" lopen... 😕
en dat is ook eigenlijk niet zo erg "leven & laten leven"
"Als ge moar lol het" toch ?  😏
Het is nu bijna 05:00 in de ochtend (ik slaap bijna nooit)
( hazenslaapjes alleen als ik moe ben )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox