donderdag 13 juli 2017

Woensel West Kunst...

http:Street Poetry..(link)
dat was fase 1 van de sloop en nieuwbouw in mijn woon-wijkje diverse kunstenaars werd geraagd on te toen sober uitziende wijk een beetje op te knappen ik heb door de jaren heel wat dingen beschilderd, auto's caravans bouwketen etalage poppen, noem het maar maar een compleet huis.. dat was is tot nu to wel het grootste.
 ik deed toen ook nog mee met het beschilderen van 1 van de te slopen huizen







Bij deze sloop / bouw fase ( dit jaar ) komt alle eer toe aan de kinderen van de wijk

Die hebben dit jaar alles mooi gemaakt en vanavond is er een soort van expo, ik ga ook kijken, mee lopen ?  ik hou van het spontane werk van kinderen zoals ik ook houd van werk gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking etc.. gewoon omdat dit soort werk "PUUR" is...


Ik hoop ook dat het mij gaat lukken om ( achteraf ) ( minstens ) 1 van deze kunstwerken in mijn bezit te krijgen om er mijn eigen "Dwaalhaas twist" aan te geven.
Eindhoven moet Eindhovens blijven ( voor Eindhoven )
door de www.stadskunstenaar.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox