zondag 2 juli 2017

"welvaartsresten" Recycling...

Noem mij maar "vuilnisbakkenras"zo ben ik altijd geweest, zelfs als kind al fietste ik ( ik woonde toen in Strijp )(1975) langs de vuilnisbakken van de bedrijven op de oa Hastelweg in Eindhoven enz. zoekend naar ( voor mij nog bruikbare ) troep.
Ik heb heel mijn leven al getekend en geknutseld... en nog steeds kan ik van alles her/gebruiken.
hier op de hoek van de straat stond een kliko met wat zooi er omheen, nix vreemds want hier een paar deuren verderop word het hele blok gesloopt ivm nieuwbouw, iedereen moet daar verhuizen...

dus ik dacht... ik zal eens in de kliko kijken, en mijn "geluk", er zat geen viezigheid in, enkel "welvaartsresten"...De opbrengst / inkomsten van "Stichting Dwaalhaas" mag ik enkel gebruiken voor mijn Kunst, of voor mijn winkeltje...zo is dat bij wet geregeld met stichtingen...

dus wat vond ik in die kliko,
een mooi eiken houten voetenbankje ( evt om op te schilderen of te verkopen )
een "nieuwe" pet, die ik eerst ff uitwas :-)
een verlengkabel met 3 stekker doos
planten, bloemen,groente zaden ( in de tuin rommelen is ook een (dure hobby van mij)
een halve zak bbq houtskool ( hoef ik niet meer te kopen nu )
een bijna volle fles Dreft (ook altijd fijn)
bestek, om evt zelf te gebruiken, of te verwerken in Kunst
een volle fles aansteker gas
een schaar
2 werkende aanstekers
en een nieuw stuk zeep ( in de verpakking )

tja "ik ben er blij mee" wat ik gebruiken kan, dat hoef ik zelf niet meer te kopen,
en wat ik niet gebruiken kan, dat gaat naar Stichting Dwaalhaas, de Kunst of het Kringloopwinkeltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox