donderdag 27 juli 2017

Gekregen om over te schilderen

Of ... Op een andere manier te (laten)  Ver-Dwaal-en / be-ver werken. Ik ga er in ieder geval ,"iets" mee doen.
Toen ik vandaag thuis kwam hing dit aan mijn hekwerk "stichting dwaalhaas Art & Design Recycling
"Ik ben er weer blij mee" Dwaalhaas Art is Eindhoven Art, strakjes in het najaar / winter ga ik weer lekker aan de slag...
PS als iemand mij lakverf (blikken) wil doneren, rood, geel, blauw, zwart wit..

Nee zonder gekheid..
Bedankt...

Het is nu ongeveer een uurtje later dan toen ik het hier bovenstaande bericht gepost heb.
en bij het zien van de foto van het gekregen kunstwerk moest ik denken aan het masker van  JigSaw
"sorry" maar ik ben een ontiegelijke liefhebber van horror-films, en de "Saw" reeks vind ik wel de beste meest creepy horror die ik ken "I LOVE IT"( vooral "the needle pit" )

het is misschien niet de bedoeling van de schenker van dit kunstwerk, maar ik maak enkel dingen die ik zelf leuk en of mooi vind... en soms / vaak zijn dat helaas ook dingen die een ander niet mooi vind.

ik weet nog niet wanneer ik hier aan ga beginnen, en / of ik op dat moment nog het zelfde idee heb dat ik nu in mijn hoofd heb...

soms zien mensen mij bezig op een video 1, 2 , 3 .. een schilderij in elkaar "flansen", maar vaak gaan er dagen, weken, maanden en soms zelfs jaren aan vooraf aan inspiratie..

alles moet uiteindelijk in het "rijtje" passen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Stichting Dwaalhaas Inzamel-Bak - Locatie : Edisonstraat 39 ( In de Voortuin )


Recycling, Art, Design & Kringloop - "Gezocht"
Verf ( restanten ) blikken, spuitbussen, potten, tubes ( liefst geen latex ) verder alle soorten & kleuren heel erg welkom, ook andere hobby materialen en schilderijen / kunst / design om overheen te schilderen - Rommelmarkt Spulletjes - Geen grote meubels,of koelkasten enz, want daar heb ik helaas geen ruimte voor. Spulletjes die ik krijg worden voorzien van een oranje sticker en worden verkocht tegen elk aannemelijk bod tbv Eindhovense ongesubsidieerde Kunst & Cultuur. edison39.nl

*** Stichting Dwaalhaas supports "Wij Creatief Eindhoven" Leefmuseum.nl & Livingmuseum Ehv***

Dwaalhaas Chatbox